26.1.07

"Kuidas saan mina muutusi luua?"

küsis Artur eilsel noorteseminaril.

See küsimus ilmub teatava intervalliga meile kõigile, kuid iseäranis tuttav on noortele. Mida teha pärast kooli lõpetamist? Oma loengus keskendus Artur sotsiaalsele ettevõtlusele kui eneseteostusvõimalusele ning võrdles seda traditsioonilise äriettevõtluse ning kodanikualgatusega.

Erinevate ettevõtete näiteid presenteerides jõudis ta uue küsimuseni - kust saada muutuste loomiseks vajalikke oskuseid? Oma vastusena tutvustas ta uut haridusprogrammi Noored Kooli, mis on mõeldud väljapaistvatele noortele, kes tahavad ennast tõeliselt proovile panna - kahe aasta jooksul koolis õpetajana. Neile, kes seminarile ei jõudnud, Arturi presentatsiooni näeb siit.

Paar udust pilti ka: (meil on, ausõna, vaja fotograafi)



4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

esimest korda satun heateo lehele ja kuidagi natuke häbi on...et kus ma varem olin siis. midagi muutus sisemuses selle poole tunniga kui lugesin siinseid sissekandeid. jõudu teile! tehke selline seminar/loeng Tartus ka. ja miks ta 75 krooni peab maksma?

Anonüümne ütles ...

Tere ja aitäh!

See seminar toimus AIESEC-noorteorganisatsiooni raames (kuhu eelregistreerimisega sai pileti ka 50 krooniga). Aga anname siinsamas alati teada, kui huvitavaid esinemisi või sündmusi tulemas.

caro ütles ...

Tere,kui teil jätkuvalt on fotograafi vaja, siis olen võimalusel nõus tasuta aitama. Mul on korralik tehnika, aga kuna laiemas ringis alles alustan, siis teen seda aitähi eest. Carolyn, 56 903 445.

Anonüümne ütles ...

Loe kogu blogi, paris hea